מוצרי חשמל לבית·מטבח



תנור אובן נינג'ה – הדגם הגדול – Ninja Foodi 10-in-1 Multifunction Oven DT200UK

האובן החדש והגדול מבית נינגה. תנור משטח בעל קיבולת גדולה שמבשל באופן שווה ב-2 מפלסים.
הכירו את תנור השיש הגדול של Ninja, בישול מהיר ואחיד של ארוחות שלמות ב-2 מפלסים. יותר מתנור קטן עם 10 פונקציות בישול הניתנות להתאמה אישית – צרו הכל, החל גבינה מבעבעת על טוסט לארוחת בוקר ועד עוף צלוי שלם עם תפוחי אדמה צלויים אווריריים לארוחת ערב.

מחיר פרסום – 246 פאונד | מחיר עד הבית – 459 פאונד כולל הכל (כ-1920 שח) | קישור – https://amzn.to/3ImRHZq (יש להוסיף פריט קטן לתיקון באג פקדון המיסים – כגון – https://amzn.to/3GfJTH0 שיתקן את גביית היתר לטובת מעמ ישראלי)

יותר מתנור – עם 10 פונקציות בישול – בישול באוויר חם (אייר פריי), צלי, צלי שלם, גריל, אפייה, פיצה, ייבוש מזון, חימום חוזר, טוסט ובייגל.
עד 40% מהיר יותר מתנור* עם חימום מהיר במיוחד של 90 שניות, תנור מיני זה מכין במהירות ארוחות בגודל משפחתי תוך 30 דקות בלבד.

עם בישול ב-2 רמות, ניתן להכין מנות עיקרית ומנות מישניות בו-זמנית ליצירת ארוחה שלמה. צולים עוף שלם וירקות או מבשלים 2 פיצות בבת אחת. True Surround Convection מזרימה זרימת אוויר עוצמתית אשר מחממת את כל התנור לתוצאות מהירות, פריכות ואחידות.

ה- Air Fry – מאפשר בישול/טיגון עם מעט שמן או ללא תוספת שמן – עד 75% פחות שומן משיטות טיגון מסורתיות**.

מידות: H33.5cm x W43.5cm x D50.5cm.

יותר מתנור

תיהנו מאפשרויות ארוחה בלתי מוגבלות עם 10 פונקציות בישול הניתנות להתאמה אישית במכשיר מטבח אחד.

Air Fry – תיהנו מתוצאות מהירות ופריכות במיוחד תוך שימוש במעט שמן עד ללא שמן. עד 75% פחות שמן משיטות טיגון מסורתיות**. מושלם לבישול המאכלים המטוגנים האהובים עליך, החל משניצל עוף בפירורי לחם ונקניקיות מבעבעות ועד צ'יפס בתנור וצ'יפס פריך.
צלי – תהנו מבחוץ פריך ומבושל בצורה מושלמת בפנים, מושלם לארוחות בתנור כמו חזה עוף עם לימון ועשבי תיבול עם אספרגוס או פילה סלמון עם ברוקולי ובטטה.
צלי שלם – מבשלים וצולים עם פריכות מושלמת באופן שווה את כל הצדדים של הצלי ללא צורך לסובב אותו. צולים בו זמנית בשר בקר רך או עוף במשקל 2.25 ק"ג עם ירקות לארוחה שלמה או מבשלים צלי גדול יותר לבדו, מתאים לתרנגול הודו במשקל 5.4 ק"ג.
גריל – עם חום מלמעלה למטה לגימור פריך, צלו באופן אחיד שיפודי קבב וגראטן תפוחי אדמה גבינה או תנו לאפות נאצ'וס ופסטה תוספת צלויה מבעבעת.
אפייה – אפו בקלות את העוגיות, העוגות והמאפים האהובים עליכם, או צרו מנות מלוחות כמו אפיית פסטה, קיש תוצרת בית, תפוחי אדמה ז'קט, פאי דגים ועוד.
פיצה – תנור פיצה משלך בבית! תוכנית הפיצה הייעודית נועדה לבשל פיצות קפואות או תוצרת בית לשלמות.
ייבוש – מייבשים בעדינות מרכיבים כמו פירות, ירקות ובשר ליצירת חטיפים בריאים, מבשר בקר ועד פירות יבשים.
לחמם מחדש – מחייאים מחדש מזון מהמקרר לגימור הטרי כמו שיצא עכשיו מהתנור ללא בישול יתר, מפיצה ועד ספרינג רולס.
טוסט – לצלות במהירות עד 8 פרוסות לחם לגימור הרצוי לך עם בורר הגוונים המובנה.
בייגל – צולים בצורה מושלמת עד 8 חצאי בייגל על ​​הרשת, עם פריך מבחוץ להפליא.

The large capacity countertop oven that evenly cooks on 2 levels.

More than an oven with 10 cooking functions – Air Fry, Roast, Whole Roast, Grill, Bake, Pizza, Dehydrate, Reheat, Toast and Bagel.

Up to 40% faster than a fan oven* with super-quick 90 second preheat, this mini oven quickly cooks family-sized meals in as little as 30 minutes.

With 2-level cooking, you can fit a main and sides at the same time to create a complete meal. Roast a whole chicken and vegetables or cook 2 pizzas at once. True Surround Convection circulates powerful superheated airflow throughout the entire oven for fast, crispy and even results.

Air Fry using little or no added oil – up to 75% less fat than traditional frying methods**.

מחיר פרסום – 246 פאונד | מחיר עד הבית – 459 פאונד כולל הכל (כ-1920 שח) | קישור – https://amzn.to/3ImRHZq (יש להוסיף פריט קטן לתיקון באג פקדון המיסים – כגון – https://amzn.to/3GfJTH0 שיתקן את גביית היתר לטובת מעמ ישראלי)

ייתכן ויופיע לכם כאזל מהמלאי – אבל עם יכולת לשריים הזמנה ותור במלאי שיגיע (ולשריין מחיר). באמזון בכל מקרה אתם לא מחוייבים בפועל בגרטיס האשראי – עד שזה יוצא אליכם למשלוח לארץ.

כתיבת תגובה