כללי

Video Games

נעשה את זה מסודר ומדי פעם אעדכן פה את הקישורים הרלוונטיים – המקורות לרכישה של משחקים לקונסולות ומחשבים.

אני אישית מעדיף לרוב לרכוש מאתרים ישירות ולא באתרים שמשמשים כפלטפורמה של מוכרים צד שלישי (מה שנקרא Marketplace) במיוחד בקודים – וגם באמזון – ישירות מאמזון עצמם כמוכר ולא במוכרים צד שלישי.

האתר – CDKEYS – אתר מצויין עם אחריות מלאה לרכישה (ואני אישית לא נתקלתי בבעיות עד כה) – CDKEYS לחץ כאן

האתר – Base – אתר בריטי מצויין גם כן לרכישה של משחקים – BASE לחץכאן

מגוון המקורות באמזון – לפי מדינות – מסונן ומסודר –


🔥 פינת העדכונים שוטפים 🔥

עדכון יולי 2019 :

בעלי XBOX ? רוצים לעשות קומבינציה שתביא לכם את ה GAME PASS כמעט בחינם?
מיקרוסופט יצאו לאחרונה ממש במנוי חדש שנקרא – GamePass Ultimate – שזה בעצם מנוי משולב של XBOX LIVE + GAME PASS + שירות GAME PASS למחשב !
כלומר, גם מנוי XBOX LIVE לשירות הלייב-אפשרות לשחק משחקי רשת שלהם (כולל 2 משחקים חינם כל חודש וכו) וגם מנוי למאגר משחקים אדיר (מלאים) – מה שנקרא GAME PASS. וזאת בלי הצורך לעשות 2 מנוים בנפרד.
המנוי עולה יותר מכל אחד מהמנויים נפרד אבל זול יותר לעומת רכישה של שניהם בנפרד…
איפה הקאץ'? אם תעשו את הדרך הזו – לפי הסדר הזה – תקבלו מנוי לעד שלוש שנים לשירות המשולב וזאת בעלות נמוכה של ה XBOX LIVE בלבד ! במסגרת המנוי החדש – ברגע שמצטרפים לשירות GAMEPASS ULTIMATE – כל יתרת המנוי LIVE שיש לכם בחשבון תשודרג אוטמטית לשירות המשולב! ולכן אנחנו קודם נדאג "לטעון" אל החשבון XBOX LIVE במקסימום תקופה אפשרית – 3 שנים. ואז נרכוש מנוי מינימלי אפשרי לשירות המשולב (Game Pass Ultimate) וככה נהנה משדרוג שווה!
קישור למנוי לשנה ל XBOX LIVE (אירופאי – ישראלי!) –
12 Month Xbox Live Gold Membership (Xbox One/360) – (EU)
מחיר – 44 דולר (כ-159 שח)
אחרי שתטעינו עד 3 שנים (ממליץ כמה שיותר להגיע.. כי השדרוג הוא חד פעמי…) תזמינו מנוי של חודש כאן (או דרך הקונסולה) – חודש
ואם תעבדו לפי הסדר – קבלתם מנוי ל GAMEPASS ל(עד) שלוש שנים בחינם – כלומר שילמתם רק על XBOX LIVE וקיבלתם שידרוג ל GAME PASS חופשי!…
תתחדשו!
על שירות ה Game Pass Ultimate –

לבעלי XBOX – קחו 3 לינקים חשובים –

מנוי ל Game Pass

מנוי גיים-פס זה מנוי למאגר משחקים ענק שמיקרוסופט דואגת אחת לכמה זמן לרענן אותו ולהוסיף לו משחקים חדשים. המנוי מאפשר לכם לגשת לקטלוג משחקים, לבחור משחק ולהוריד אותו למכשיר. המשחקים הם משחקים מלאים כמובן אבל מנגד לא תמצאו פה כותרים חדשים חדשים… המשחק זמין למשחק כל זמן שהמנוי שלכם יהיה בתוקף. ברגע שהמנוי לא בתוקף – לא תוכלו לשחק במשחק. חשוב לציין – Game Pass מחייב מנוי Xbox Live בתוקף כמובן.Xbox Game Pass | 6 Month Membership | Xbox Live Download Codeלקנייה – אמזון אנגליה – כדי לרכוש משחק דיגיטלי מאמזון (לא משנה איזה) חובה עליכם להחזיק כתובת של אותה מדינה בכרטיס שלכם באמזון ולכן לפני שאתם ניגשים לרכוש – תפתחו לכם כתבת חדשה באמזון לאותה מדינה (תהיו יצירתיים… אף אחד לא ידפוק בדלת לבדוק אבל הכתובת צריכה להיות תיקנית…). אחרי שפתחתם כתובת – לקנייה – https://amzn.to/2Jv6Aye | מחיר פרסום 23.9 פאונד (כ-114 שח לשישה חודשים. כ-19 שח לחודש. בחנות של מיקרוסופט באקסבוקס המחיר הינו כ 38 שח לחודש…)

מנוי ל  XBOX Live Gold

  • מבצע  – אמזון אנגליה – קנה מנוי לשלושה חודשים – קבל 3 חודשים במתנה ! – קישור – https://amzn.to/2ylGd8L  |  מחיר – 14.9 פאונד (70 שח לחצי שנה) | יש להוסיף כתובת באנגליה כדי לרכוש את המנוי, ולהגדיר אותה ככתובת המרכזית שלכם ולאחר מכן לבצע את הרכישה.

  • מנוי לשנה – עדכון 18/6/18 – מחיר – 46.99 דולר – כ- 169 שח – CDKEYS מנוי לשנה

  • מנוי ל 15 חודשים – CDKEYS 15 Months

מנוי ל EA לגישה למשחקים מלאים

 https://www.facebook.com/groups/INeedItIL/permalink/1385406188241209/קישורים לאמזון למנוי ל EA ומנוי ללייב – https://ineedit.co.il/2017/04/05/game-downloads-deals-download-a-bargain/

לבעלי PlayStation  מנוי  1 Year PlayStation Plus Membership – PS3/ PS4/ PS Vita

  • 12 Months – Play All Year Long
  • Enables online multiplayer on PS4, so you can play games online with friends
  • FREE PlayStation 4 games every month
  • Access to exclusive PlayStation Store sales and discounts

להסבר – וקנייה – https://ineedit.co.il/2017/11/04/playstation-plus-membership-ps3-ps4-ps-vita/

שימו לב ❤️:  יש קודים ומשחקים שמתאימים בקונסולות לפי אזורים – ב CDKEYS יש לשים לב לאייקון בעמוד המשחק / מוצר. אייקון של כדור הארץ זה  אומר שזו גרסא גלובלית ומתאים לכולם. במשחק שיש אייקון של דגל מדינה – זה אומר שזה מתאים לחשבון בקונסולה של אותה מדינה – אז שימו לב! לדוגמא:

<<bt;

כתיבת תגובה