טיפים והמלצות·כללי

PRIME DAY – פריים דיי 2018

לקראת ה- Prime Day הקרב ובא – אנסה לרכז את כל הטיפים והטריקים לקראת יום המכירות שיהפכו השנה ליום וחצי – כ- 36 שעות של חגיגה (מתחיל אחהצ של היום לפני – ה 16 ליולי ונמשכים עד חצות של ה-17 ליולי).

עדכון – 16/8/18 – כל העדכונים בלייב – עם כל המבצעים  – יעלה קישור פה בפתיחת החגיגה

כך תוכלו להיערך… כל הטיפים וכל הטריקים לקראת ה Prime Day – שתפו לחברים. המדריך המלא.

המדריך נכתב לחברי קבוצת ״כזה אני רוצה ! I Need it" בפייסבוק – מוזמנים להצטרף – כאן

PRIME DAY 2018PD18_UK_Announce_GW_DT_1500x300._CB474406961_

 קצת מבחינת מספרים ותובנות

  • אמזון Prime Day זה היום החשוב ביותר לאמזון והשנה במיוחד. אמזון עשו בתחילת השנה שינוי משמעותי בעלויות מנוי הפריים – דבר שגרר הרבה תרעומת. הם העלו את תעריף המנוי (מ-99 דולר לשנה שהיה עד אז ל-119 דולר לשנה או מ-9.9 דולר לחודש במנוי חודשי ל-12.9 דולר בתעריף החדש) אחרי המון זמן שהוא היה קבוע ולכן הצפי (שלי) שהשנה הם ינסו להוכיח עוד יותר למה שווה להיות חבר שלהם…. באופן מסורתי – העסקאות הטובות ביותר אמורות להופיע ביום זה.  לפי מספר ניתוחים – בפריים דיי הקודמים כ-75-77 אחוז מהעסקאות היו טובות יותר מה Black Friday – זה רק מרמז לכם את חשיבות היום הזה לאמזון. ביום זה אמזון מגייסים את המנויים שלהם לתוכנית פריים בצורה המאסיבית ביותר.
  • בשנה שעברה -2017 אמזון הצהירו שיום המכירות היה היום המוצלח בתולדות החברה והחברה מכרה ב-60% יותר משנה קודם (2016). רק בארהב היו מעל 30,000 מוצרים במבצע ביום המכירות ….
  • כל 5 דקות עסקה חדשה  – מה שאומר שאין זמן למצמץ יותר מדי – שוב, כל 5 דקות תיכנס כמות נכבדת של מוצרים להנחה משמעותית לחגיגה – וזאת למשך 30 שעות – העסקאות הטובות – נגמרות מהר.
  • שימוש במחשב – ללא ספק האפליקציה המצויינת של אמזון נוחה לעקוב ולראות מוצרים – מנגד – האתר בגרסא השולחנית (מחשב) או בגזרת המובייל – מהירים יותר בתהליך הצ'ק-אוט ובמקביל נותנים לכם גם אפשרות להשוות וכדומה בקלות יותר – ממליץ לכם לעבוד באתר.

 

להלן אוסף הטיפים שלי לקראת הפריים דיי (לעניינים טכנים ושאר מיני ירקות – המשיכו הלאה בפוסט זה):

הערכות מוקדמת:

הדבר החכם ביותר לעשות מבחינתכם בשלב זה – לצמצם אפשרויות, לרכז באמת מה שאתם חושבים שצריך, להשוות עכשיו בין מוצרים שאתם צריכים (זה הזמן לבחון נתונים טכנים, להשוות, לקבל החלטה על דגם כזה או אחר) ופשוט לחכות. עכשיו עושים את המחקר שוק ומיקוד צרכים.

תהיו מפוקסים בימי המבצע:

• תשימו לכם יעדים ברורים – אל תתלהבו מחיתוכי מחיר בדרך של דברים שאתם לא צריכים! זה ישאיר אתכם מרוקנים ברגע האמת למוצר שרציתם!
• תשאירו 20-30% תקציב לבזבוזים מיותרים – כלומר הפתעות בדרך, בלתי-צפויים וכו (בדיוק כמו בתכנון שיפוץ…)
• החלטה מהירה – אין זמן להתלבט יותר מדי – ראיתם מוצר שרציתם והוא במחיר טוב – ממש, אבל ממש, לא לחכות – פשוט לאסוף עכשיו… כמו שאמרתי יש מוצרים שצצים כבר עכשיו ולא יחזרו בבלאק – אלה יחטפו מהר ובגלל זה אתם חייבים לקבל החלטה מהירה.
המלצה מרכזית שלי תמיד – גם ביום יום וגם במבצעים – לא להתלהב ולקנות משהו שראיתם רק כי זה במבצע! תהיו צרכנים נבונים וחכמים ותנהגו באחריות ותבונה – קנו מה שאתם צריכים, קצת ממה שאתם רוצים וזהו. לא להתלהב יתר על המידה ממוצר שראיתם שהמחיר שלו רבע מחיר מהארץ ואתם בכלל לא צריכים אותו… זה יקרה אני מבטיח לכם – רק תזכרו את הטיפ הזה ותשאלו את עצמכם – אני צריך אותו? אני רוצה אותו באמת? אם כן – לכו על זה. אם לא – דלגו הלאה.

אפשר לקנות הכל? גם שאין שילוח לארץ?

• תמיד העדיפו לקנות ולשלוח באופן ישיר אליכם מהספק (ב-99% מהמקרים משלוח ישיר מהספק, כשיש כזה, עדיף על פני שימוש בחברות שילוח באמצע) – אבל – מנגד – המערכת היום משוכללת הרבה יותר ושיתוף הפעולה שהרצנו עם DealTas בארהב ו-IDGU מאירופה מאפשר לכם גמישות אינסופית – תוכלו בעזרת שיתופי פעולה אלה לקבל כתובת בארהב או באנגליה ולשלוח מוצרים שאינם נשלחים באופן ישיר לארץ לאותה כתובת והם ישלחו ויטפלו במשלוח אליכם הביתה – זה קל ופשוט הרבה יותר ממה שאתם חושבים…. – אני מתחייב לכם שתקבלו מהם שירות מדהים ויותר מזה – אני מתחייב שלא יהיו לכם הפתעות בדרך – זה לקח לי זמן כדי להגיע למצב שאני ממליץ על חברת שילוח – כמות השיחות ורמת הירידה לפרטים היתה אינסופית – בכל מיני דברים קטנים וגדולים – ואמרתי לכם – מחיר זה דבר חשוב מאוד אבל לא רק. שירות, מקצועיות ויחס אישי – תקבלו מהם בהתחייבות שלי.

קונים מוצר חשמל מחו"ל?

תקעים, שקעים, התאמה לחשמל בארץ ושאר מיני ירקות…
קודם כל אזהרה – מוצר חשמלי למטבח מארהב או מוצרי חשמל עם מנוע – יש להיזהר מקנייה. רוב הסיכוי שהם לא מתאימים (99.9%) למתח בארץ ושימוש בממיר מתח לא טוב במקרים כאלה מכיוון שאינו ממיר את התדר – וזה ״יהרוג״ את המכשיר בסוף (מעבר לכך שממיר מתר למוצרים כאלה הוא גדול, מגושם מאוד, מכוער וגם יקר).
בקניית מוצר חשמל מאירופה ברשתות ואתרים מסודרים – המוצרים הנמכרים שם הינם במתח מתאים לארץ (220V) אלה אם מצויין אחרת. יש לשים לב שאם אתם קונים מוצר חשמל מארהב – המוצר לרוב יגיע בחשמל במתח שלא מתאים – 110V ובארץ החשמל הוא 220V. במצב שכזה אין לחבר את התקע ישירות לחשמל ויש צורך בשימוש בשנאי מתאם. בנוסף, יש מוצרים שעובדים במתח משתנה – כלומר דואלי – ויודעים לקבל מתח שנע בין 110V-220V או 110V-240V – כלומר המכשיר יתאים גם למתח בארץ (וגם למתח בארהב). במצב שקניתם מוצר שמתאים למתח בארץ – ניתן להשתמש כמובן במוצר אך לרוב תצטרכו מתאם לתקע (חיבור פיזית) – כלומר מתאם פשוט שרק משנה את החיבור הפיזי ולא צריך שנאי שממיר מתח.כאמור, בקנייה מאמזון אנגליה – המתח מתאים לישראל אבל יש צורך בשינוי/התאמה של התקע (פינים). במצב כזה יש 2 אפשרויות –
  • אם התקע הוא תקע ישיר – חשמל AC – כלומר לא שנאי (DC) שיושב ממש על התקע – ניתן לבצע החלפה מלאה של התקע לתקע ישראלי – וזו השיטה המומלצת. פשוט להחליף את הראש עם תקע ישראלי תיקני שתוכלו למצוא בכל חנות חשמל קרובה לביתכם. זה מומלץ לאין שיעור משימוש במתאמים סינים שיגרמו לכם לנזק למכשיר ברבות השנים. במידה ואתם רוצים מתאם לתקע – https://ineedit.co.il/2017/06/01/uk-to-eu-adapter/
  • במידה ועל התקע עצמו יש גם שנאי (DC)– יש להשתמש במתאים לתקע – וכמו שרשמתי – לא מומלץ להשתמש בסינים 'רופפים' אלה להשתמש במשהו טוב שיתפוס את התקע כמו שצריך – תמצאו כאן – ‏https://ineedit.co.il/2017/06/01/uk-to-eu-adapter/
** שימו לב שמוצרים שחייב שתהיה ארקה (מוצרי מטבח/אמבטיה/סביבה רטובה וכו ושהם במתח ישיר (לא שנאי) מומלץ בכל מקרה להחליף תקע! אלמנט הארקה חיוני והכרחי לשמירת החיים שלכם ובני ביתכם! תקפצו עם המכשיר לכל חנות חשמל / חשמלאי והוא ישמח לסייע ולעזור לכם!

תשלום :

תמיד תשלמו במטבע בו אתם מבצעים את הרכישה – והכוונה היא כזו – באמזון אנגליה – בפאונד, באמזון גרמניה – יורו וכו. אל תשלמו בשקלים! אל תשלמו בדולר באמזון בריטניה וכו. אמזון גובים עמלת המרה מוגזמת לשקלים (או מטבע שהוא שונה מאותה מדינה של אותו אמזון). עלות ההמרה של אמזון היא כ 6-6.5% ! בכל חברת אשראי בארץ עמלת ההמרה נמוכה יותר – על-פי חוק חברות האשראי מחוייבות להמיר ממטבע זר לשקלים חדשים לפי חישוב של שער היציג פלוס אחוז מסויים שאותו הם חייבים לפרסם. בארץ כיום חברות האשראי גובות שער יציג פלוס 2.5-3.5% וזה תלוי בחברה ובהסדר – לחברי הקבוצה בלבד השקנו כרטיס אשראי ייחודי המעניק עמלת המרה של 1% בלבד ( לפרטים נוספים על הכרטיס אשראי של הקבוצה – http://bit.ly/ineeditcard) . בחירת המטבע נמצאת בעמוד סיכום העסקה (במסך האחרון בתהליך הצק-אוט – רגע לפני שמשלמים) – שם תוכלו לבחור.
לאחרונה הצלחנו כקבוצה להשיג תנאים מיוחדים ויחודיים לחברי הקבוצה – ביחד עם לאומי קארד והשקנו כרטיס אשראי ייחודי לחברי הקבוצה! הכרטיס מעניק עמלה המרה ייחודית של 1% בלבד ! – לפרטים נוספים על הכרטיס אשראי של הקבוצה – http://bit.ly/ineeditcard

כלים טכניים:

הרבה שואלים אותי על כלים – אמרתי בזמנו – הדבר החכם ביותר זה פשוט לשים את הדברים או בעגלה או ב״רשימה״ באמזון – וזה מסיבה אחת פשוטה – מערכת המידע באמזון (ולאחרונה יישמו עדכון נוסף באמזון באירופה במערכת הזמנות/אתר) חזקה מאוד ואין לה מתחרה. שיש לכם מוצר בעגלה אתם תקבלו עדכונים גם על מוצרים מקבילים שקורה איתם משהו, תוכלו לראות מיד שינוי מחיר שאתם גולשים באתר ומכניסים לעגלה (שיש לכם בעגלה באזור ״Save for later״ מוצרים – ואז שאתם נכנסים לעגלה – למעלה תקבלו עדכון ״ מה קורה למחירים״ של המוצרים שם – עלו, ירדו…) וחשוב – כמו שכתבתי למעלה – תקבלו עדכונים שוטפים שיש משהו בגזרה…(מוצרים מתחרים שעונים על אותם קריטריונים של המוצרים שיש לכם בעגלה/״שמור לאחכ״) – זה אחד הכלים המשמעותיים לדוגמא שאני משתמש בהם למציאת מוצרים…
בנוסף כלי אחד יחיד שאני אוהב – keepa – הוא מוטמע לי בגוגל כרום כתוסף – ומאפשר לי ללמוד על המוצר ועל התנהגות המחירים – מי שטרם התקין – ממליץ – זה פשוט וקל – זה מוסיף לכם בתוך הגלישה שלכם באמזון בעמוד מוצר גרף של היסטוריית המחיר של המוצר… האם זה תורה מסיני? ממש לא – כי בתכלס לא באמת מעניין אותי מה היה המחיר של המוצר לפני שנתיים כי נניח שבאותו רגע אני צריך אז מה זה לשוב מה שהיה בינואר 2015?! – אבל כן יכול ללמד אותי לדוגמא שהמוצר מתומחר לאורך זמן ב Xx כסף וכרגע הוא מתומחר נקודתית ב 20% יותר… אז אני אחכה קצת…
תהנו וקחו את הכל בקלות! הרי בקניות ופאן עסקינן אז לא הכל זה דרמות ולחץ מיותר …

PD18_UK_Announce_GW_DT_1500x300._CB474406961_

 לו״ז – ה Prime Day – מתקיים השנה ב-16-17/7 ולפי כל התחזיות והדיווחים – יתחיל באחהצ של ה-16 ליולי  – אלה השעות הצפויות (תחזית) לפי שעון ישראל

החל מ-16/7/2018 אחהצ, לראשונה מופצים – כרגיל – בקבוצת כזה אני רוצה! אזורי המבצעים הצפויים  –

לאזור המבצעים המיוחד ולרישום –
כנסו עכשיו או שימרו על הקישורים הללו והיכנסו לאמזון מכאן (תודה!) – להלן השעות הצפויות לפתיחת החגיגה – לפי שעון ישראל :

  • אמזון בריטניה – 14:00 – לכניסה – מעודכן

  • אמזון ארה"ב –  22:00 – לכניסה – מעודכן

  • אמזון גרמניה – 13:00 – לכניסה – מעודכן

  • אמזון איטליה – 13:00 – לכניסה – מעודכן

  • אמזון צרפת – 13:00 – לכניסה – מעודכן

  • אמזון ספרד – 13:00 – לכניסה – מעודכן

 

עליכם להירשם ולהיות מנויים לתוכנית PRIME

תוכלו למצוא פה את כל הקישורים וההסברים  על ההטבות בתוכנית – וקישורים לתוכנית – אמזון פריים – Amazon Prime . מומלץ להירשם לפני ולהיות מוכן – כמו-כן לא לשכוח שההרשמה הראשונית הינה לחודש במתנה ללא עלות כספית ולכן תוכלו להנות מזה כבר עכשיו (ולשים לעצמכם תזכורת לעוד 27-28 יום לבטל אם לא בא לכם – בלחיצת כפתור).
יש לזכור שהשנה מנוי הפריים גם מאוד משמעותי באמזון אנגליה – הוא מוזיל את עלויות השילוח ולכן ההמלצה שלי להתמקד בעיקר באנגליה ובארהב ואז לאחר מכן בשאר האמזונים

להלן קישורים ישירים :

שלב הבא – איסוף, ליקוט והכנה עצמית ממוקדת

איסוף המוצרים שאתם חושקים או מתכננים ל"רשימת קניות" – זה שלב חשוב כי יקרו כמה דברים –

  1. אתם תתבלבלו. המגוון האין סופי וההנחות המסיביות ובאותו יום תקבלו סחרחורת …ובסוף ״לא תמצאו כלום לקנות״. באים מוכנים פשוט וממוקדים.
  2. המלאי של חלק מהמוצרים וההצעות הבאמת הטובות יחטפו ומהר.
  3. אין זמן. בערב פותחים את הרשימה שאליה אספתם מוצרים ומיד מתחילים לבחון מחירים, מסננים ובוחרים – לא מתחילים להסתובב בקניון הענק בעולם ולבחון מוצרים…את זה עושים עכשיו…

איך אני מייצר רשימת קנייה?

נכנסים לאמזונים השונים:

נכנסים לאזור הרשימות בכל אמזון ופותחים SHOPPING LIST חדש – ככה :

2017-07-05_16-28-28

ואז פותחים רשימה ונותנים לה שם

SHOPPING LIST

 

מאותו רגע ואילך – תתחילו לשוטט באמזון, תגיעו למוצרים שאתם מתעניינים ואז בצד ימין של עמוד המוצר – יש לכם מתחת לכפתור הוספה לעגלה – תוסיפו לרשימה שבניתם – ככה זה נראה.

 

ADD TO LIST

אזור העסקאות – העסקאות וההצעות  יעלו באזורי העסקאות (הסבר איפה – קישור יתווסף בהמשך)

כנסו לפוסט הזה – **קישור יתווסף בתחילת המבצע**  –  ותשמרו את כל הקישורים שיש בפנים – תוכלו שם כמובן לראות את ״העסקאות שבאוויר״ כרגע אבל חשוב יותר (וזה מומלץ) תוכלו לראות את העסקאות שמתקרבות – שמתוכננות (בלי לדעת מה המחיר, רק מה המוצר) ולשים עליהם ״מעקב״ – תשתמשו בזה – וזה נראה ככה :

סינון עסקאות עתידיות –


 

 

ובחירה לשים מעקב על עסקה/מוצר:


פספסתם עסקה? נגמרה הכמות המוקצאת?

לרוב תוכלו ללחוץ על כפתור שמכניס אתכם ל Waiting List – אל תהססו ללחוץ עליו. לא מעט אנשים לאחר שביצעו הזמנה מתחרטים. הרשימה היא על בסיס סדר ״כניסה״ – כלומר ככל שתקדימו להיכנס לרשימת המתנה כך יגדל הסיכוי שתצליחו לשים יד על אחת מהיחידות שאנשים התחרטו וביטלו את הרכישה.

** קופון לאמזון ארהב -בדרכ אמזון ארהב מספקים בתחילת המבצע קופון הטבה אשר מזינים אותו בתחילת המכירה – אשר מעניק הנחה נוספת לאחר הפריים דיי – ברגע שתתחיל המכירה השנה – נעדכן כמובן אם יש כזה גם השנה.

** במידה ואתם עושים פריים וטרם השתמשתם באפליקציה של אמזון (צירוף של שני הדברים בלבד) – תוכלו להנות מעוד הטבה של 10 דולר – http://amzn.to/2tTMB3W  כנסו לכאן וממשו.

 

עשיתם מנוי פריים – מהקישורים שפה – קניתם, חגגתם, נגמרה הסערה….

עכשיו ברגוע, קחו לכם כמה ימים ותבחנו את השירותים הנוספים שאתם מקבל עם המנוי (מוסיקה, ווידאו…) – במידה והגעתם למסקנה שלא בא לכם להמשיך – תוכלו לסמן לאמזון לא לחדש לכם את המנוי מראש – כלומר להפסיק את המנוי ברגע שנגמר החודש ניסיון – ואתם עושים את זה כאן –

 

נכנסים לכרטיס האישי שלכם וביחרו Manage Prime  Membership 


לאחר מכן בחירו – לעצור את החידוש הבא של המנוי. וזהו. ברגע שיסתיים חודש בניסיון אתם לא תחוייבו.


 

בטחון ואבטחה  

היזהרו מניסיונות פישינג/גניבת סיסמאות וכדומה ביום זה – מכיוון שזה יום צפוף בפעילות און-ליין יש ניצול של גורמים זדוניים לנסות ל״לרכב״ על החגיגה ולנסות לגנוב סיסמאות וכדומה – תזכרו:

  • אמזון מעולם לא יבקשו מכם לשלוח להם מייל עם סיסמא/אימות סיסמא או משהו כזה במייל חוזר! קיבלתם מייל שמתריע ״ בלה בלה בלה ואנא שילחו מייל חוזר עם סיסמא …״ – לעולם אין לעשות כן.
  • קיבלתם מייל עם מבצע או משהו שנראה כמו אמזון – עם קישור למבצע/מוצר מחיר חלום – תציצו בכתובת אינטרנט שנפתחת לכם שלחצתם ורק תוודאו שאתם בדומיין (בכתובת) של אמזון ולא עיוות קטן או משהו שנראה כמו אמזון אבל זו כתובת שונה…

 

בהצלחה ! תהנו ! ואל תשכחו לפרגן ולהיכנס עם הקישורים שלי… 

בני

 


5 תגובות בנושא “PRIME DAY – פריים דיי 2018

  1. Keepa…. ללא ספק ה-תוסף לקנייה באמאזון… גיליתי אותו ממקור אחר בחו"ל והוא פשוט אדיר.
    האפשרות לצפות בהיסטוריית המחירים של המוצר בעמוד שלו באמאזון ולעיתים לזהות מגמות במחיר מסייעות לבצע רכישה חכמה יותר

    אהבתי

  2. אהלן בני. לקראת הפריים דיי – האם ייבוא של מושב בטיחות לרכב מצריך אישור כלשהוא ?

    אהבתי

    1. ממדינות מסודרות לא נתקלתי בשום בעיה עד כה ולא שמעתי שעשו למישהו בעיות
      עשינו מבצעים משותפים עם דילטס כמה וכמה פעמים והכל בסדר.

      אהבתי

  3. היי בני, אחלה של עמוד עם מלא מידע חיוני מודה לך מאוד!
    מספר שאלות לגבי הזמנות מאמזון בכללי ובפרט בפריים דיי – אני יכול לפצל הזמנות עד תקרת המס או שהם יעשו לי איחוד בכל מקרה? אם הם מאחדים אז מה משך הזמן שצריך לחכות בין לבין? אפשר להניח שבין האמזונים השונים (ארהב, אנגליה, צרפת וכו'…) אף פעם אין איחוד חבילות?

    אהבתי

    1. לא צריך לחכות – מכמה סיבות – הראשונה זה שהם לא עושים איחודים (לפחות לא עשו עד לשנייה זו) בשילוחים בינלאומיים. הסיבה השנייה היא בגלל הכלל המאוד קריטי באמזון שאומר שברגע שסגרת את ההזמנה (והמוכר/משלח זה אמזון. לא צד שלישי) – אז המחיר הוא סופי ולא תידרש לשלם כלום יותר – אז מה שזה אומר … שיעשו מה שהם רוצים – ההזמנה סגורה מבחינת עלות 😉
      אז תרגיש חופשי ״לירות״ הזמנות אחת אחרי השנייה. רק שים לב – לא תמיד פיצול זה עדיף על פני תשלום המעמ – מכיוון שבבסיס בכל הזמנה מאמזון יש דמי שילוח בסיסיים (ללא קשר לגודל/משקל) של כ 8-12 דולר/יורו/פאונד (ואז על זה יש את התוספת של המשקל וכו) – אז לא תמיד משתלם לפצל – בטח שלא במקרים שאתה מפצל לשתי הזמנות יש הזמנה אחת הערך שלה יחסית נמוך – במקרה בכזה עדיף לשלם את המעמ

      אהבתי

כתיבת תגובה