אופנה·אלקטרוניקה·גינה וחצר·טיפים והמלצות·טכנולוגיה בידורית·כללי·לבית·מוצרי חשמל לבית·מחשבים·משחקים·נשים·סאונד·קולנוע ביתי·רכב

Joybuy

עוד ענק סחר עם שילוח לישראל שמצטרף אלינו לחגיגה !

האתר joybuy.com שהינו אתר הסחר online של אימפריית JD.COM – השחקן הדני בגודלן בסין והמתחרה היחיד ממש בעצם של קבוצת alibaba .

האתר מוכר סחורה לכלל העולם ובין היתר לישראל. באתר תמצאו את כל המרכולת של צ׳יינה הידועה אבל וזה חידוש, בין היתר תמצאו סחורה ׳מערבית׳ ומותגים בינלאומיים.

שימו לב – האתר עובד עם PayPal ולכן תקפידו לשלם רק בפאייפאל! בנוסף, המשלוח בדואר – עם הרבה סבלנות… וכמו שאני תמיד אומר – בצ׳ינה כמו בצ׳ינה – צריך להבין שכל נושא האחריות והשירות זה משהו שצריך לקחת אותו בערבון מוגבל לחלוטין (ולכן גם חשוב לשלם בפאייפל!)

מיסוי – האתר שולח בדואר ולא גובה מיסים מראש – אז עד 75 דולר אתם פטורים מכל מס ומעבר לכך – חייבים במעמ וכו בהתאם ל״אלילת הדואר שלכם״.

האתר עובד במתכונת משולבת של מרקטפלייס ומכירה עצמאית – כלומר תמצאו בו מוצרים עם מגוון מוכרים (שהאתר משמש להם כפלטפורמה לקידום ופרסום וכו) ובמקביל גם מוצרים שהאתר עצמו הוא המוכר – מה שנקרא באתר Joy Collection. המלצתי להתמקד במוצרים של Joy Collection בעיקר ועד כמה שאפשר.

אין תזמון טוב יותר להשקה מאשר להתלבש על מבצע שהאתר מריץ של אמצע-שנה/חגיגות השלוש !

קישור לאתר – JoyBuy.com | תמצאו בעמוד הראשי קישורים לקטגוריות שונות במבצעים.

מה תמצאו פה ?

מוצרי Philips, מוצרי Oral-B, מוצרי Bose, מוצרי Xiaomi כמובן, מוצרי Samsung ועוד…

לדוגמא –

עדכון 11/9 – מברשת השיניים Oral-B דגם 9000 – מחיר 85 דולר ולא לשכוח שייתכן ותתבקשו לשלם מעמ (17%) על החבילה ועדיין מחיר מטורף

לצבע לבן – לקנייה

לצבע שחור – לקנייה

אוזניות Bose QC35 – מחיר מבצע – 239 דולר – לקנייה

2 תגובות בנושא “Joybuy

כתיבת תגובה